wtorek, 30 marca 2010

Nachosy z mozarellą i pomidorowym dipem.


Wczorajsza kolacja, bo mi się bardzo nie chciało nic wymyślać ;)

Składniki:


Dwie paczki (300g) dowolnych nachos (u mnie - chili)
Mozzarella w wiórkach (150g)

Sos:

Dwa pomidory
Średniej wielkości cebula (czerwona, szalotki, ew. zwykła)
Czosnek
Przyprawy

Koszt: ok. 10zł


Wykonanie

Megaambitny przepis. Blachę wykładamy papierem, wysypujemy nachos, posypujemy mozarellą. Można posypać przyprawami, jeżeli mamy ochotę. Ja dodatkowo sypnęłam prażonej cebulki. Wsadzamy do nagrzanego (150-180 stopni) piekarnika na tak długo, aż ser się roztopi, a nachosy będą ciepłe i chrupiące.

Miksujemy w blenderze pomidory, cebulę, potasiany czosnek i przyprawy (u mnie - miks do pizzy, sól, pieprz). Jak nie mamy blendera - kroimy wszystko bardzo drobniutko i mieszamy.

Sosu wychodzi dużo, aż za dużo ;)

Sos do miseczki, nachos do sosu, wszystko razem do chapy.

Mocarella pozdrawia Kaję ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Widzę każdy pozostawiony komentarz - również w przepisach archiwalnych. Za wszystkie bardzo dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...