wtorek, 21 grudnia 2010

Spaghetti z czosnkiem i suszonymi pomidorami.




Zgodnie z zasadą, że najprostsze rzeczy smakują najlepiej...nocna rozmowa przypomniała mi, że w lodówce mam dwa słoiki suszonych pomidorów w oleju (nie mam pojęcia czemu dwa...). Do tego jeszcze czosnek, olej orzechowy, i idealny szybki obiad gotowy. Porcja dla jednej osoby.


Składniki:

2-3 suszone pomidory w oleju
Ząbek czosnku
Olej orzechowy (można zastąpić oliwą z oliwek, ale dość mocno zmieni to smak)
1/4 paczki spaghetti

Koszt: 4zł
Czas wykonania: superszybki

Wykonanie:

Wrzucamy makaron do gotującej się, osolonej wody. Wyjmujemy ze słoika pomidory, lekko odsączamy na papierowej ściereczce (niekoniecznie, ale moje były mocno tłuste). Siekamy na drobne kawałki, wrzucamy na patelnię. Siekamy ząbek czosnku, dorzucamy do pomidorów. Podgrzewamy wszystko przez chwilę, aż czosnek zacznie pachnieć. Dodajemy kilka kropel oleju orzechowego (lub oliwy z oliwek), odcedzamy makaron, mieszamy, wsuwamy.

3 komentarze:

  1. Koch Cię normalnie! wpadłam pół godziny temu głodna jak wilk i w końcu zrobiłam powyższe. mega superszybkie i jak zwykle pycha:) Mała uwaga - bądź bardziej precyzyjna w komendach;) mężczyzna mi posiekał czosnek na plasterki:)))
    A i ja wykorzystałam olej z pomidorów, bo miał przyprawy pływające.
    Twoja na zawsze,
    I.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, w plasterkach przecież też może być :) Przepraszam, postaram się być JESZCZE bardziej precyzyjna ;)

    Na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze przyznać, że ten makaron to pychotka!!! na ta chwile to moj ulubiony :):) dzięki za przepis!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Widzę każdy pozostawiony komentarz - również w przepisach archiwalnych. Za wszystkie bardzo dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...