czwartek, 3 kwietnia 2014

Co blogerzy mają w kuchni - filiżanki, kubeczki, szklanki!



Bardzo się cieszę, że akcja cieszy się taką popularnością :) I chociaż luty był krótki i nie udało się zorganizować kolejnej edycji w marcu, to powracamy w kwietniu, żeby wspólnie złapać się za głowę patrząc ile tego mamy.

Przypominam - poprzednio chwaliliśmy się talerzami i miseczkami!

W tym miesiącu namówiłam zaprzyjaźnionych blogerów żeby pochwalili się swoimi filiżankami, kubeczkami, szklankami, pucharkami i innymi bajerami do przechowywania płynnych i półpłynnych pyszności.

Moja kolekcja jest skromna, bo uwielbiam te duże szklanki z Ikei, więc na co dzień to głównie z nich korzystamy. Zapomniałam jeszcze o dwóch wielkich kuflach na piwo które mamy, więc się nie załapały do zdjęcia ;) pominęłam też kubki które wygraliśmy albo dostaliśmy, takie z nadrukami, bo ich na blogu zupełnie nie używam. Moimi ulubionymi kubkami natomiast są kubek-Tardis i ten zielony z krateczkową fakturą. Miałam kiedyś jeszcze czerwony, niestety poślizgnęłam się kiedyś w kuchni i porządnie obtłukłam, ale kręgosłup się zagoił a kubka posklejać się nie dało...niestety nie udało mi się go nigdy odkupić.


No, to chwalimy się!

Skarby Ewy z Koperkowej Kuchni:



Domi z Domi w kuchni:

Szklanki, kubki, pucharki czy kieliszki, to równie ważna część mojego blogowego wyposażenia, co talerze czy miseczki. Można w nich podać nie tylko desery, lody czy napoje, ale również zupy-kremy i sałatki. Mogą być piękną, choć poboczną, ozdobą zdjęcia, dekoracją, która uzupełnia całą stylizację.




Daria (lub Adrijah) prowadzi dwa blogi. Śniadaniowego - http://breakfast.blox.pl i takiego zwyczajnie pysznego:  http://redandpale.blox.pl/.

I jak na właścicielkę dwóch blogów przystało kolekcję też ma imponującą ;) ponoć zbieraną z pięciu kątów dwóch różnych mieszkań ;) Ale żeby się reszta nie czuła zawstydzona trzeba dodać, że na zdjęciu się zaplątało też trochę kokilek, miseczek i talerzyków które się nie załapały na zdjęcia w zeszłej edycji :)





 

Twoja zabawa uświadomiła mi, że chyba jestem trochę jak detektyw Monk, bo lubię, gdy wszystko jest w zestawach czy kompletach, dlatego jedynie kubki czy filiżanki  mam po jednej lub po dwie sztuki, a cała reszta to zestawy na 6 lub 12 osób - z lenistwa na zdjęciach umieściłam jedynie pojedyncze egzemplarze ;) Bardzo podobają mi się kolorowe szklanki, kubki czy kieliszki, które oglądam na zdjęciach innych blogerek, ale lubię je tylko oglądać i podziwiać, a sama zawsze wychodzę ze sklepu z czymś klasycznym i eleganckim, ale przez to również nudnym i banalnym :)










 Kolekcja Karmel-itki z bloga "W kuchni Karmelitki" (kubeczków i pucharków się tu niestety niewiele załapało ;))



 I Gosia z pinkcake.blox.pl która najbardziej została przeze mnie skrzywdzona, bo chyba jako pierwsza nadesłała zdjęcia i w konsekwencji...zapomniałam o niej. ;) 




Uff!
Tradycyjne pytanie - czyją kolekcję najchętniej byście podkradli? ;)
I co chcielibyście zobaczyć w przyszłym miesiącu? :)

13 komentarzy:

  1. ja podkradam Tardis i odlatuję nim gdzieś daleko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najchętniej przygarnęłabym Twoją kolekcję :) Bo nie liczy się ilość, a jakość (wbrew temu co przedstawiają moje zdjęcia) ;) . Oczywiście kubek Tardis podbił moje serce :) ale zielony kubek i i prosty, okrągły pucharek, który chcę kupić od paru lat, ale wiecznie mnie Luby strofuje,że nie mamy miejsca na nowy komplet, również.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się nie załapałam? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wysłałaś mi zdjęcia? Z jakiego adresu mail? Mogłam przegapić przez to, że akcja się rozwlekła na dwa miesiące :) wyślij proszę jeszcze raz albo przypomnij mi maila, to poszukam~

      Usuń
  4. Poproszę tę ostatnią tackę od Ani. Dziękuję, adres podam w mailu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj spóźniłam sie :( ale ja szklanek tyle nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam mnóstwo szklanek i pokali na piwo - On jest w tym gorszy niż ja z talerzami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osiołkowi w żłoby dano..
    Podoba mi się Twoja kolekcja (ale ja na przekór reszcie ;) podziękuję za TArdisa), podobają mi się oba kubki w kwiaty Ani, kolorowe szkło Domi..

    OdpowiedzUsuń
  8. swojego czasu pomieszkiwałam z właścicielem kubków jak ten zielony (tylko beżowy i brązowy), to są najwspanialsze kubki na świecie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś trzeba zbierać :P ja co jakiś czas przeglądam moje zbiory i oddaje w dobre ręce by zrobić miejsce na nowe :) bo rzeczy przybywa, a miejsca niestety nie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis!

    Czajniczek policyjny jak dla mnie wygrywa!

    OdpowiedzUsuń

Widzę każdy pozostawiony komentarz - również w przepisach archiwalnych. Za wszystkie bardzo dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...